Je wilt geen renteverlies lijden en ook de cashflow moet niet in gevaar worden gebracht. Daarom wil je elk betalingsrisico uitsluiten. Logisch, maar hoe leid je een effectief en verantwoord credit managementbeleid en hoe verander je het betaalgedrag van je debiteuren zonder de relatie op het spel te zetten?
De telefoon is een toegankelijk en nuttig instrument om openstaande vorderingen te incasseren, maar hoe kun je je boodschap effectief overbrengen? Tijdens deze training gaan we je uitleggen hoe je op een effectieve manier je debiteuren benadert.
Je leert op een praktijkgerichte manier vaardigheden opdoen en kennis verwerven op het gebied van debiteurenbeheer en telefonische incasso.
Je leert je debiteuren goed te beheren en hen snel en efficiënt te benaderen. Je kan risico’s verkleinen en je kosten op debiteuren verlagen.
De onderwerpen
Docent
De training wordt gegeven door Bert Vastert.
In zijn leven staat het ontwikkelen en motiveren van mensen centraal. Als coach en trainer heeft hij inmiddels met succes gewerkt voor meer dan honderd bedrijven.
Startdatum | 13-06-2019 13:00 uur |
Einddatum | 13-06-2019 17:00 uur |
Max. deelnemers | 12 |
Prijs per persoon | €235.00 |
Certificaat | Ja |
PE punten | Ja / Nee |
Locatie | Wigger Van het Laar |