Telefonische debiteurenbewaking

Telefonische debiteurenbewaking

Je wilt geen renteverlies lijden en ook de cashflow moet niet in gevaar worden gebracht. Daarom wil je elk betalingsrisico uitsluiten. Logisch, maar hoe leid je een effectief en verantwoord credit managementbeleid en hoe verander je het betaalgedrag van je debiteuren zonder de relatie op het spel te zetten?

De telefoon is een toegankelijk en nuttig instrument om openstaande vorderingen te incasseren, maar hoe kun je je boodschap effectief overbrengen? Tijdens deze training gaan we je uitleggen hoe je op een effectieve manier je debiteuren benadert.

Je leert op een praktijkgerichte manier vaardigheden opdoen en kennis verwerven op het gebied van debiteurenbeheer en telefonische incasso.
Je leert je debiteuren goed te beheren en hen snel en efficiënt te benaderen. Je kan risico’s verkleinen en je kosten op debiteuren verlagen.

De onderwerpen 

  • Het belang en de voordelen van debiteurenbeheer;
  • De gespreksopbouw van het incassogesprek;
  • Omgaan met weerstanden en smoezen;
  • Effectief vragen stellen;
  • Omgaan met lastig gedrag van debiteuren;
  • De afronding en afsluiting van het gesprek.

Docent 
De training wordt gegeven door Bert Vastert.
In zijn leven staat het ontwikkelen en motiveren van mensen centraal. Als coach en trainer heeft hij inmiddels met succes gewerkt voor meer dan honderd bedrijven. 

Evenement Eigenschappen

Startdatum 13-06-2019 13:00 uur
Einddatum 13-06-2019 17:00 uur
Max. deelnemers 12
Prijs per persoon €235.00
Certificaat Ja
PE punten Ja / Nee
Locatie Wigger Van het Laar
Wij accepteren geen inschrijvingen meer

Bellen

E-mail

What's App

Zoeken

Online dossier

Aanleveren opdracht

Direct betalen

Incassokosten

Tarieven